У розкрутці товару або послуги важливо задіяти якомога більше каналів поширення інформації. Незважаючи на широке використання інтернету, телебачення і друкованих газет, зовнішня реклама залишається надійним способом просування бізнесу. Основний її принцип полягає в розміщенні інформації про товари або послуги на конструкціях, які розташовані на відкритій місцевості. Таку рекламу можуть бачити сотні і навіть тисячі проходять повз людей.
Даний вид носія є одним з найпопулярніших, так як має досить великі розміри і широке охоплення потенційних клієнтів. Розташовуються білборди як в межах міста, так і за її межами. Щоб інформацію було видно в нічний час, поверхня зазвичай висвітлюють потужними ліхтарями.
місті можна часто побачити рекламні конструкції середніх розмірів, мають дві, три або чотири сторони, на кожній з яких розміщена будь-яка інформація. Пластикове або скляне покриття захищає банер від снігу, дощу і пилу, а встановлена усередині підсвічування дозволяє бачити рекламу у вечірній і нічний час. Часто використовуються конструкції, які автоматично змінюють банер з допомогою прокрутки.
Це рекламна поверхня великої площі (від 6 кв. М), яка встановлюється на стіни будівель. Основне завдання такого щита полягає в тому, щоб привернути увагу якомога більшої кількості людей з метою підвищення впізнаваності бренду. Інші ж форми реклами зазвичай виконують інші функції: продаж товарів або послуг, інформування про акції та знижки.
Часто для залучення клієнтів компанії використовують невеликі таблички, що позначають напрямок, в якому знаходиться магазин або офіс. Напис може складатися тільки з назви організації і кількості метрів. Такі покажчики дозволяють потенційним клієнтам зорієнтуватися на незнайомій місцевості або запам’ятати, де знаходиться компанія. Існують і інші види зовнішньої реклами, такі як стели, панель-кронштейни, арки, перетяжки, медіафасади.