Світло стало використовуватися в зовнішній рекламі чи не з моменту приходу електрики на вулиці міст. Рекламні щити всіх розмірів і форм, різнобарвна ілюмінація на вікнах і вітринах, об’ємні літери з підсвічуванням на дахах будівель увірвалися в нічне життя слідом за скромними електричними ліхтарями, швидко затьмаривши їх своєю пишністю. Лайтбокси сьогодні настільки ж звична частина міського пейзажу, як дзеркальні вітрини магазинів або скляні павільйони на автобусних зупинках.
Це короби, зроблені з натягнутого на каркас з алюмінію або ПВХ спеціального світлорозсіюваного матеріалу. Всередині знаходиться джерело світла, завдяки якому на зовнішніх гранях короба загоряється картинка.
Існують лайтбокси для внутрішнього і зовнішнього використання. Перші – це, як правило, об’єкти рекламного або інформаційного характеру, які монтують в громадських місцях – вокзалах, кінотеатрах, торгових центрах, метро. Однак своє головне застосування даний вид конструкції отримав на вулицях міст і жвавих транспортних магістралях. Тут лайтбокси просто незамінні. Легко витіснивши звичайні рекламні носії у вигляді афіш, вивісок і банерів, що світяться конструкції розміщуються сьогодні практично всюди:
Існують дві головні сфери застосування:
В якості носія реклами дана конструкція має масу переваг. Перш за все – це можливість в будь-який час року цілодобово поширювати рекламну інформацію. Завдяки підсвічуванню лайтбокс в нічний час доби не тільки не припиняє працювати, але і робить це набагато ефектніше. Інша його чудову властивість – оперативність, з якою можлива зміна рекламних постерів. Багато лайтбоксів оснащені спеціальними пристроями, що дозволяють їм повертатися в різні боки, змінюючи кут огляду, а також регулювати рівень освітлення. Вони яскраві, відрізняються великою різноманітністю кольорів, форм і розмірів. Використовують лайтбокси для реклами послуг і товарів, як афіші та вивіски готелів, ресторанів, магазинів, кінотеатрів і т.д.
В якості інформаційних щитів лайтбокси найчастіше використовуються в приміщеннях вокзалів і аеропортів, на узбіччях автотрас, на стадіонах і в торгових центрах – всюди, де потрібно донести важливу інформацію до максимальної кількості людей.