Банери в місті Київ — ефективний та недорогий спосіб провести рекламну кампанію. У деяких випадках важливо, щоб термін експлуатації відповідав вимогам. Давайте поговоримо про те, від чого він залежить і чи можна якось вплинути на цей показник.
Як правило, банерне полотно змінюють досить часто. Ребрендеринг, зміна сезонів, дотримання трендів у дизайні спонукають до заміни виробу кілька разів на рік. Незважаючи на це є безліч випадків, коли банери просто чергують між собою, використовують як інформаційні стенди або вивіски для заходів. У таких випадках термін експлуатації справді має значення.
Очевидно, що на вулиці термін експлуатації буде значно нижчим, ніж у приміщенні, за рахунок постійних перепадів температури, опадів та сонячних променів. У той же час продукція, розрахована на використання в будівлі, буде дешевшою за зовнішні варіанти.
Для створення банера 2 на 3 метри (або іншого розміру) використовується інтер’єрний та зовнішній широкоформатний друк. Обидва варіанти однаково ефективні, проте застосовуються в різних цілях.
Інтер’єрний друк використовується для створення інформаційних стендів, оформлення вітрин, вивісок магазинів усередині торгових центрів, декорування. Яскравим прикладом є банер для салону краси. Цей метод дозволяє зробити зображення високої якості з максимальною чіткістю та деталізацією. У більшості випадків можна самостійно підібрати формат та конструкцію, навіть надати малюнку фактурності. Часто такий спосіб друку застосовують до банера для підлоги.
За рахунок того, що вироби розміщуються в приміщенні, а значить на нього не впливатиме пряме сонце, опади, пориви вітру, термін експлуатації може досягати 10 років.
Широкоформатний друк банера для зовнішньої реклами виконується з стійкішими фарбами. У такий спосіб, наприклад, створюють зображення для білбордів, розтяжок над дорогами, тих самих інформаційних та виставкових стендів, анонсів розпродажів. Всі матеріали спеціально розраховані на стійкість до кліматичних умов. Конструкція таких банерів складніша, їх часто монтують фахівці, щоб усунути ризик зіпсувати зображення.
Як правило, термін експлуатації полотна на вулиці сягає 2-5 років. У деяких випадках, якщо виріб розміщений у тіні, встановлений таким чином, щоб не піддаватися поривам вітру, він може прослужити понад п’ять років.
Незважаючи на те, що банери на вулиці практично не відрізняються візуально від інтер’єрних аналогів, не рекомендуємо заощаджувати на матеріалах. Відразу повідомляйте про те, де буде розміщено зображення, щоб отримати якісний результат, який служитиме вам довгі роки.
При розрахунку терміну служби потрібно також враховувати матеріал полотна, на який наноситиметься друк. Найбільш поширеними є литий та ламінований банери. Перший варіант еластичний та міцний. Він підійде для оформлення зовнішньої реклами або багаторазового використання усередині приміщення. Литий банер можна багато разів скручувати, зберігати і переносити повторно — виріб показує високий рівень стійкості до заломів та пошкоджень. Однак має більш високу вартість.
Найбільш бюджетним варіантом є ламінований банер. Воно підходить для тривалого інтер’єрного або короткострокового зовнішнього використання через меншу міцність. Це чудовий банер до школи, торгового центру або одноразової виставки.