Продукт може мати різні види, реклама яких значно відрізнятиметься в залежності від його індивідуальних особливостей. Це очевидно: нереально за однаковою схемою реалізувати крем для шкіри, курси англійської мови і фармацевтичні препарати. Надто сильно різнитися будуть не тільки технічні характеристики виробу (деталей надання послуги), а й потреби цільової авдиторії — її вік, стать, фінансовий стан тощо.
Враховуючи перелічені вище фактори, ідеї для реклами, а також основні підходи і тренди, регулярно змінюються. Їх потрібно враховувати вже під час розробки вашого продукту, а також регулярно передивлятися, щоб відповідати запиту від потенційних клієнтів. Отже, як зробити рекламу?
Варіанти реклами видозмінюються з розвитком технологій, адже це прямо впливає на ментальність, принципи, погляди і, найважливіше, потреби клієнта, з яким ви будете мати справу. В епоху телебачення важливо було виділитися серед загального відеоряду, запам’ятатися потенційному споживачеві навіть тоді, коли він не є цільовою авдиторією вашого продукту. Таким чином виникла оригінальна реклама, яку багато хто пам’ятає й досі.
Соціальні мережі, зокрема, відео блоги на YouTube, короткі ролики в TikTok чи live-блоги в Instagram стають популярнішими, ніж телебачення. Людина проводить в смартфоні значно більше часу, ніж перед телевізором, оскільки користується ним не тільки вдома, а й в транспорті, на роботі, в навчальних закладах тощо. Тому ефективність реклами, створеної за допомогою інтерактивних ресурсів чи інфлюенсерів неможливо переоцінити.
Сучасна ефективна реклама повинна викликати довіру або ж, як у випадку з телебаченням, виділятися на фоні решти контенту. Все залежить від формату, в якому блогер працює. При створенні роликів, банерів, текстів з нативною рекламою, звертайте увагу на те як розкриваються особливості продукту.
Важливим є залучення авдиторії до бренду. Активне спілкування з потенційними споживачами, вміння триматися «в тренді», знати сучасні меми значно підвищує рівень впізнаваності, а отже грає вам на руку. Креативна реклама це такий засіб, який може включати в себе безліч кліше та класичних прийомів. Але водночас такий, який буде знати, як достукатися до споживача та зацікавити, а не примусити його до покупки.
Визначення реклами як основного способу просування продукту може бути надзвичайно різноманітним. Зокрема, як вже згадувалося раніше, воно включає співпрацю з інфлюенсерами. Найкращим рішенням в такому випадку буде надіслати продукт блогеру, взяти участь в його діяльності, спробувати створити спільний контент з ненав’язливим використанням саме ваших виробів. Це ж стосується послуг: курсів, марафонів, тренінгів, інтелектуального контенту тощо.
Варіанти реклами зараз є надзвичайно різноманітні. Ефективною, зокрема, є контекстна гугл-реклама. Її принцип дії полягає в тому, що ваш ресурс відображається над сайтами, які є першими в рейтингу пошукової системи, а ви платите за кількість переходів за вашим посиланням. Вигода проявляється як у відповідності запиту споживача, так і у збереженні бюджету.
Можливі також інші види рекламних кампаній в Інтернеті, які також будуть ефективними. Однак саме оптимізація вашого ресурсу під пошукову видачу допоможе реалізувати продукцію серед цільової авдиторії.
Вплив реклами на споживача очевидний — вони мають захотіти ваш продукт. В ідеалі, навіть якщо він їм не потрібен. А як найкраще зробити це в умовах глобалізації? Використовувати не лише смартфони, а й все оточення.
Існують наступні види зовнішньої реклами:
Переваги зовнішньої реклами полягають в тому, що вона не залежить від наявності електроживлення, розміщується в місцях скупчення людей, є помітною навіть тоді, коли споживач не може користуватися пристроями (наприклад, за кермом). Вона також є надійною, найменш ресурсозатратною в фінансовому плані та простою в виготовленні. Це саме той варіант, який потрібен тоді, коли ви бажаєте швидко заявити про себе чи тільки розпочинаєте шлях в реалізації власного продукту.
В комплексі з переліченими вище особливостями реклами, друкована продукція не програє, а стає універсальним інструментом для підтримання видимості бренду за межами мережі. Це надзвичайно важливо навіть в світі технологій, оскільки допомагає ненав’язливо достукатися до серця споживача. А ще йому не потрібно буде перериватися від прослуховування улюбленої музики чи перегляду відео, що надзвичайно цінується в сучасних умовах.