Вплив зовнішньої реклами на залучення клієнтів

Объемные акриловые буквы с внутренней подсветкой

Понеділок 2 Травня, 2022

Як впливає зовнішня реклама залучення нових клієнтів?

Підніміть голову нагору. Зовнішня реклама скрізь – на білбордах, вітринах, будинках, інформаційних стендах, транспорті. І якщо ви вважаєте, що люди вже не звертають на неї увагу, то ви глибоко помиляєтеся.

Реклама зовнішня – ефективний інструмент бізнесу, що дозволяє збільшити кількість клієнтів на 80-120%. Досягти таких цифр цілком реально, лише важливо врахувати кілька психологічних факторів, правильно підібрати колірну палітру та місце розташування вивіски.

Переваги зовнішньої реклами

Головна мета цього інструменту полягає в тому, щоб викликати у клієнта бажання співпрацювати з вами, купити продукт, користуватися послугами. Банерні зображення використовуються для стимуляції продажів, підвищення рівня впізнаваності та створення образу бренду. Крім цього вони мають такі переваги:

Вартість зовнішньої реклами вигідна, тому інструмент підходить і для великого, і для бізнесу.

  • Її в будь-якому разі помітять – клієнт не може прогорнути оголошення, як він це робить із мобільною рекламою.
  • Високий рівень запам’ятовування. Згідно з дослідженням Outdoor Media Center у 2012 році, банерне зображення із запам’ятовування поступається лише телевізійній рекламі. Проте кількість українців, які дивляться телевізор, з 2015 року зменшилася на 6 мільйонів і продовжує падати, а от на вулиці люди бувають щодня.
  • Широке розмаїття конструкцій та дизайнерських рішень.

Лайтбокс, який світиться з усіх сторін на салоні краси

Що потрібно знати перед тим, як виготовити зовнішню рекламу?

Реклама не обмежується білбордами. Для проведення ефективної маркетингової кампанії також можна використовувати:

  • Сітілайти – інформаційні стенди, які найчастіше розміщуються в торгових центрах.
  • Лайтбокси – невеликий рекламний щит із підсвічуванням, який можна розмістити на будь-якому об’єкті.
  • Конвексборди – рекламна конструкція напівкруглої форми, яка найчастіше розміщується на опорах вуличного освітлення або на зупинках міського транспорту.
  • Беклайти – ті ж білборди, але з внутрішнім підсвічуванням, що дозволяє бачити інформацію навіть уночі.
  • Реклама на транспорті — люди різного віку щодня користуються транспортними засобами або навіть просто бачать його на вулицях, тому ваш продукт завжди буде на виду.
  • Дорожні розтяжки — кожна сьома людина в Україні має власний автомобіль, більше половини регулярно користуються послугами автобусних перевізників для поїздок країною. Дорожня розтяжка приверне увагу до вашого бізнесу.
  • Вивіски – стильна вивіска, що правильно взаємодіє з потребами клієнта, також є засобом збільшення продажів.
  • Штендери – конструкції, які розміщуються на підлозі в точках великого скупчення людей, наприклад, торговельних центрів, автобусних зупинок, метро.

Зовнішня реклама в Києві представлена ​​широким розмаїттям конструкцій. Всі вони однаково успішно справляються зі своєю метою: запам’ятатися потенційному покупцеві, виділитися серед конкурентів та наголосити на статусі компанії.

Які прийоми слід використовувати, щоб зовнішня реклама приваблювала більше клієнтів?

Не можна просто повісити логотип компанії на банер. Потенційні клієнти просто не помічатимуть цього, оскільки зовнішня реклама, особливо в Києві та інших великих містах, стала просто частиною міського ландшафту. Важливо використовувати психологічні прийоми, що збільшують ефективність запам’ятовування інформації та підвищення інтересу до бренду.

По-перше, мінімум тексту. Читання плаката пішоходами триває близько 35 секунд, автомобілістами близько 12 секунд. Намагайтеся вмістити головне у 5-7 слів. По-друге, звертайтеся до знайомих образів та почуття клієнта. Створюйте чіткі, стійкі образи та асоціації. Вибирайте зображення, які будуть близькими за духом і бренду та аудиторії.

По-третє, вибирайте правильну гамму. Фахівці з друку банерних зображень використовують якісні матеріали, щоб кольори не зіпсувалися під впливом погодних умов або сонячних променів – це входить у ціну зовнішньої реклами. Але це лише півсправи. Продуманий макет з високим рівнем деталізації, красивими шрифтами та гармонійно підібраною палітрою точно не залишить потенційних клієнтів байдужими.