Підніміть голову нагору. Зовнішня реклама скрізь – на білбордах, вітринах, будинках, інформаційних стендах, транспорті. І якщо ви вважаєте, що люди вже не звертають на неї увагу, то ви глибоко помиляєтеся.
Реклама зовнішня – ефективний інструмент бізнесу, що дозволяє збільшити кількість клієнтів на 80-120%. Досягти таких цифр цілком реально, лише важливо врахувати кілька психологічних факторів, правильно підібрати колірну палітру та місце розташування вивіски.
Головна мета цього інструменту полягає в тому, щоб викликати у клієнта бажання співпрацювати з вами, купити продукт, користуватися послугами. Банерні зображення використовуються для стимуляції продажів, підвищення рівня впізнаваності та створення образу бренду. Крім цього вони мають такі переваги:
Вартість зовнішньої реклами вигідна, тому інструмент підходить і для великого, і для бізнесу.
Реклама не обмежується білбордами. Для проведення ефективної маркетингової кампанії також можна використовувати:
Зовнішня реклама в Києві представлена широким розмаїттям конструкцій. Всі вони однаково успішно справляються зі своєю метою: запам’ятатися потенційному покупцеві, виділитися серед конкурентів та наголосити на статусі компанії.
Не можна просто повісити логотип компанії на банер. Потенційні клієнти просто не помічатимуть цього, оскільки зовнішня реклама, особливо в Києві та інших великих містах, стала просто частиною міського ландшафту. Важливо використовувати психологічні прийоми, що збільшують ефективність запам’ятовування інформації та підвищення інтересу до бренду.
По-перше, мінімум тексту. Читання плаката пішоходами триває близько 35 секунд, автомобілістами близько 12 секунд. Намагайтеся вмістити головне у 5-7 слів. По-друге, звертайтеся до знайомих образів та почуття клієнта. Створюйте чіткі, стійкі образи та асоціації. Вибирайте зображення, які будуть близькими за духом і бренду та аудиторії.
По-третє, вибирайте правильну гамму. Фахівці з друку банерних зображень використовують якісні матеріали, щоб кольори не зіпсувалися під впливом погодних умов або сонячних променів – це входить у ціну зовнішньої реклами. Але це лише півсправи. Продуманий макет з високим рівнем деталізації, красивими шрифтами та гармонійно підібраною палітрою точно не залишить потенційних клієнтів байдужими.