Для брендування вітрини кіоску перфорованою плівкою One way vision потрібно розробити макети з урахуванням розмірів всіх вікон та віконних профілів між ними. Для цього наші спеціалісти знімають та фіксують всі ці розміри для подальшого їх використання дизайнером для створення макету в цифровому варіанті та погодження його замовником.
Підтверджені замовником макети запускаємо в друк на перфоплівці, який виконується за допомогою широкоформатного принтера з інтер’єрною якістю. При даному методі друку використовуються екосольвентні фарби, які стійкі до змивання та вигорання під дією сонячних променів на протязі тривалого часу.
Після закінчення процесу друку та повного висихання фарби вироби ще раз перевіряються по якості та підрізаються в розміри, які були закладені дизайнером в файлах. Це робиться за допомогою різака, або ножицями, якщо розмір зображення перевищує ширину різака.
Готові вироби з перфоплівки доставляються на об’єкт та клеяться на скло вітрини за допомогою спеціальних інструментів, яке попередньо вимивається і обезжирюється. Наші спеціалісти багато років займаються даним методом монтажу плівки, тому виконують все бездоганно. Готова вітрина приваблює перехожих своєю унікальністю, а властивість даного матеріалу дає змогу частково закрити магазин від потрапляння сонячних променів всередину і залишити частковий огляд з середини приміщення.